Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 22, 2010

word of the day : gila.

nnoyed.
annoyed gila bile ade kawan mcm ni.
mcm ni tu mcm ni.
bile depan kite, dier takla senice mana.
biasa² saja.
tapi semampu²nya dia cuba be nice dgn kita.
layan mcm friendly gila.
mmg gila hipokrit.
dan dia akan lebih nice bila, ada kawan lain yg mmg real baik dgn kita layan kita.
then dia pun nak tunjuk "eh, dah lame tak blablabla kan?"
mcm ramah gila.
kalau aku buat gitu ke dia mcm mana dia rasa?
bila dia sedar aku ni buat² baik saja, buat² ramah, buat² rapat.
sedangkan aku sebelum ni takda penah peduli pun pasal dia.
dia dengan sapa, kwn dgn sapa, sapa bf dia, sapa kwn baik dia, tak penah peduli pun.

sgt membencikan la bila terasa mcm ni.
mcm kita ni mengharapkan sgt perhatian dia.
oh, sakit, sakit!
dia bg aku tak ubah seperti soy bean.
bila aku jentik, hilang begitu saja.
lantak la aku kera sumbang ke.
sbb sebenarnya aku lebih tahu aku siapa, apa yg aku nak.
sapa kwn aku, sapa musuh aku, aku tahu.
sapa yg baik dan buat² baik dgn aku, pun aku tahu.
aku tak perlukan layanan mesra yg palsu mcm tu.
aku tak suka org yg hipokrit.
buat² baik padahal tak rapat mana pun.
annoyed, annoyed, annoyed!!

heh, aku rasa aku takda kwn baik.
kwn yg buley aku percaya, yg buley kongsi susah senang.
yg happy bila aku bahagia, yg sedih bila aku berduka. sumpah tak ada.
kwn nak buat gelak², masa senang yg sementara mmg banyak.
teman yg betul² buley dengar masalah, masa sedih, mmg sedikit, atau lebih tepat mmg takda pun.
istilah kawan baik, kawan istimewa semua berkubur dlm buku biodata masa sekolah dulu² saja.
skng dah takda yg istimewa, yg baik.
tapi yg buat² baik masih ada.


takda kwn yg sebaik mama, ayah, adik, dan tunangku.
merekalah kawan, merekalah tunggak hidup aku.
rasa mcm dah complete dunia dengan mereka.
tak perlu lagi anasir² lain yg berbusuk hati terhadap aku.
sangat mensampahkan!

maaf, comment off.