sedey gile.
tataw nape.
sbb bace entry org tgh bersedey kot.
aku yg turut berada dalam kasut dia pun rase sedey juga.
gilak hapa.
huh.
sgt tak paham kenapa.
nape dier kate syg tapi tak berape nak tunjuk yg dier syg kite?
kalau syg katakanlah syg, tunjukkanlah syg tu.
jgn nanti dah takde baru nak meratap sayu.
dah takda makna dah time tu.
pempuan ni sgt sensetip.
mane² pempuan pun akan sgt setuju kalau aku kate mereka sensetip sbb aku pun pempuan.
aku paham. (sikit)
sgt sedihla.
kdg² terjadi kat aku.
mmg aku sgt tabley terima.
aku jadi emo tak tentu pasal.
bile dier kata dier syg, aku sgt² percayakan dier masa tu.
aku sgt yakin dan lapang dada bila aku tahu dier syg aku.
lega gila lah.
rase mcm "ok, i'm yours and u're mine"..
even masa tu kalau dia tipu pun mmg aku percaya.
tapi.. bile aku tanye pade masa yg tak tepat.
hah, siap.
aku makan hati la nampaknye.
bile kite tanye syg kite ke tak (sbb mase tu tibe² terasa mcm ada jurang, jurang apa tataw.. ragu² pun mula dtg, pun tataw kenapa.), dier akan jwb something like this "time² mcm ni dah tak perlu tanya lagi pasal tu.."
hati rase mcm dicucuk².
time tu air mate sgt² murah.
tu bukan jawapan yg aku nak.
at least ckp la syg walaupun sepatah.
kite takda penah mintak dia wat karangan berjela untuk nyatakan syg.
pastu bile kite ckp "ok." time tu baru dier ckp ape yg seharusnya dier ckp.
time tu dah erghh, tak payah ckp pun takpe.
hati dah kecewa sgt dah.
sobs.
itu dulu.
waktu aku sgt² emo, dan kalau buley nak selalu dier ckp "yes, i syg u"
even mcm kelat², pun takpe.
skng aku dah semacam paham.
syg tu tak perlu selalu diucapkan.
in fact, kalau jarang ckp, lagi nikmat u.
i mean, lebih bermakna lah.
harghh, gatal sungguh!
skrg dah tak berapa mengharap kata² syg tu, kalau ada ok fine, adalaa.
kalau takde pun tak mengapa.
seperti suda immune la.
dah lali, dah mangli, hah ape lagi?
sbb setelah sampai ke tahap ini.
aku seharusnya yakin dgn dier.
dier bersungguh² nak kahwin dgn aku rupenye.
sepatutnye mmg takda perlu tanye la syg ke tak tu.
opkos la dier syg, takkan la dier nak kahwin dgn org yg dier tak syg bukan?
jawab²!
skrg mcm dah semakin redha.
semakin memahami.
takda nak mengharap² lagi.
tapi touching² tu selalu ada.
yalah, dia jauh kot.
pehtu kalau dier kuar dgn kezen ke hape ke, tu pun aku jeles.
sgt jahat la aku.
tidak².
skrg tidak lagi laleng.
i trust u.
malah aku berterima kasih la atas layanan dier yg sebegitu, aku jadi sape diri aku hari ini.
buley berdiri sendiri untuk pertahankan ape hak aku sbg tettttt!
haa.. sudah!
aku jadik lebih matang, lebih tahu mane yg terbaik.
itu aku cakapla.
kalau org lain tgk aku, aku masih mcm dulu saja.
muahahah.
tidak mengapalah, lama² berubah juga bukan? heh.
so laleng.
jagelah hatiku yg rapuh ini.
telah ku serahkan jiwaku padamu, peliharalah ia sebaiknya.
tiada lain yg kuharapkan, hanya sumpah setia sampai ke syurga.
i love you sayang. T_T
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago





