Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, February 21, 2010

happy lagi.

syukur.
hajat nak berjumpe tunang tersayang hampir tercapai.
see, mcm bf-gf yg nak jumpe senyap² saje bunyinya.
tidakla begitu.
cuma jarang berjumpa.
nak berjumpa jauh pula.
huh, skema.

26hb feb ini satu family akan bergerak ke klang.
sabtu itu ade kenduri di klang.
dan insyaallah, setelah hampir 4 bulan tak berdating, dapat la dating skejap dgn tunang.
sekejap pun tak mengapalah dr tak dpt langsung.
sedih tahu. T_T
rase nak pindah sane je.
tapi tabley, tak baik mengingkari kata² parents yg dah 23 tahun membesarkan aku.
tak mengapa, lepas kawen kau berkepitlah leen sampai lebam.
lebam apa?
aku pun tak tahu.
hahahahah.

tak mau bawak hadiah apa pun untuk dia.
sungguh! aku bawak diri saja.
tapi musti bwk chocs untuk adiknya.
rindu. T_T
aku rindu maknya lebih dr aku rindu anaknya.
sangat pelik, mungkin sbb mak dia rindu aku lebih dr anaknya rindu aku.
huh, mungkin yg sgt pasti.
sape suh kedekut sgt nak ckp rindu aku.
bukannya luak pun, ngeheheh.

ok², kalau ade rezeki, bulan 4 kita jumpe lagi ya.
sudah aku buat planning untuk bulan 4.
baik punya planning.
dating la sampai lebam.
haa, lebam lagi.

eh, tapi pegi sana bukan untuk dating saja.
but mostly mmg untuk dating la besides kene pegi kursus dan bagai² lagi.
nak buat blood check-up tapi tak tahu pula apa procedurenya.
dah tu tunang takut jarum rupanya, hahaha.
macam² la laleng ni.

emm.
sempat ke hah?
aku bajet dlm 2 minggu je nak stay sane.
nak setelkan kursus, blood test, dating lagik, sempat ke?
haiyaa..
aku mcm dihambat waktu je kenapakah?
sedangkan masih jauh lagik hari besar aku.
silap² buley lagik ginjak ke tahun depan.
oh no! berjauhan lagi.
sobsobs.
huduh sungguh bile aku bersedih sedangkan tunang takde kisah sikit pun lambat ke cepat.
huhh, skng hanye layak berlayan farmville saja.
:(

oh, to-do list untuk esok.

  • farmville, wajib harvest oo.
  • kemas dapur
  • sapu sampah (ok, penyapu patah, nanti je sapu)
  • design wed card
tabley lengah² lagik.
mane buley tunang je kalut design kad, kite pun kene design dan tunjuk kepakaran sikit (sikit je) dlm mendesign ni. rase mcm nak kene olah balik neh. nak kene set measurement lain, sbb tanak wat card yg berserabut. biar simple tp cantik pade mate aku, org lain tak suke takpe.
sbb last² aku tahu, dorang mesti buang jugak. kalau aku ade byk kertas recycle mmg aku wat atas kertas recycle je mcm maya karin wat. jimat, muahahahah.
yes, tak sabo nak design. i love that!
  • prepare baju for kenduri.
gile semangat nak pi kenduri. tataw la semangat nak pi kenduri ke hapa.
hahaha.

sok mesti, mesti ade yg aku tak wat.
susah betui nak ikut schedule. lagi suke ikut kepala dan mood sendiri.
haihh!

ok, tata, tata.

4 bebelan:

Ilyani said...

wah....susah nye nk dating...awk dok mne n tunang dok mne plak?

Jaslin Jamaludin said...

sy di kepala batas penang, tunang petaling jaye.
uhuhh, jumpe satu musim sekali je.
takdo maso nk bercinto.
hohoo..
awk umo brape yeh?
ke kena panggei akak ni?
;p

Ilyani said...

umur 26...terpulang...he3...

Jaslin Jamaludin said...

opkos la kena panggei akak.
weehee.