Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 31, 2011

Happy Mode

happy. suka. gembira. terharu. teruja. semua ada. 
syukur alhamdulillah. sayang sangat dengan mama, ayah, Juju and hubby, dan bakal baby, lagiii sayang.  tak sabar nak tunggu dia lahir sebab selalu ter-imagine pagi² bangun tido kitorang boleh tengok dia mengekek ketawa tunjuk gusi dia yang takda gigi tu. HAHAHA. ya Allah, gila comel. dapat nanti siap aku gomoi² dia. haish!

even diri ini macam kanak² lagi, tapi aku yakin. once dah ada baby nanti everything will change. dengan bantuan hubby, insyaAllah. so far alhamdulillah. aku takda alahan atau morning sickness. smooth je. cuma mula² entering the 2nd trimester, aku alah sikit dengan nasik. asyik nak membelasah makanan bukan ruji je. nak mee tomyam, yong tau foo, sume yang tak bape berkhasiat. nugget, sume² la yang merepek². tapi still, bau sambal, memang tak boleh masuk hidung. tapi syukur lah. sebab kawan si hubby, isteri dia alah sampai bau ketiak laki dia pun dia tak boleh tahan. bau masakan lagi laa. pastu si hubby kena tahan lapar kat rumah dan tunggu sampai masuk opis esok pagi, baru boleh makan. HAHAH. adui. tapi nasib si hubby pun lebih kurang je. sebab aku jarang sangat nak ke dapur sekarang. mungkin sebab bukan rumah sendiri kot. sebab dalam kepala hotak aku ni macam² aku nak masak. :( erm, takpelah. bunyik macam bagi alasan pulak. ngahahah.

suasana dalam opis seram sejuk semacam je rasa. sebab, kat luar mendung. orang tua² kata, mendung tak bererti hujan. tapi ni dah pun hujan. alamatnya akan bertapa kat opis ni sampai 7 lebih. dah kompem² la jalan jam. suka sebenarnya balik lambat ni. sebab, balik dah tak payah masak. ngahahaha! nampak sangat pemalas. tapi seriously, nak jejak kaki ke dapur sangatla malas. lagi suka bazir duit makan kat luar. tapi bukanlah selalu sebab this month memang bajet nak buat saving. takpelah, nasib badan takde ngidam yang pelik². alhamdulillah. tapi aku teringin sangat nak makan mee hokkien. unfortunately, mee hokkien yang aku suka tu ada kat Penang je. :(

heh, memang nak sangat balik Penang. InsyaAllah, kalau murah rezeki panjang umur, mesti balik bulan 12 ni. 


dah². banyak order nak kena key-in ni. sempat lagi aku berblogging. muahahah! adui. kepala sakit. terbeban sungguh keje hari ni ! takpeee. nanti aku maternity leave siaplah korang! ngahahahah!

pasni nak take-a-nap kejap lah. mueheheh! 

0 bebelan: