syukur. berkat doa yang tak penah henti. aku menganggap ini rezeki. Allah Maha Mendengar dan doa aku semalam dikabulkan Dia. Alhamdulillah. hanya mintak yang baik-baik saja. even macam blur lagi. uhuh! btw, tahniah mommy 'Izzah, my schoolmate. comel gile baby beliau. uhh, semangat!
sekian.
p/s : nak tidoooooo je. yahooooooo!!!
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






3 bebelan:
tq aunty leen yg kiut miut... gile x sabar nk balik n baca blog hg.. hhehe... senyum sampai telinga..
yahooo! hmm. rezeki nisfu sya'ban la ni. :)
nanti kalau Iffah pakai ape yang aku bagi tu hang snap gambo naa. hee, aku terbayang2 semalam time beli tu. mesti tomei gilesss. isk! geyam!
Post a Comment