Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 11, 2011

Sanah Helwah, Husband.

10 April lepas ulangtahun kelahiran si suami. ade la buat majlis kecil-kecilan ahad lepas. tapi, saye takde bagi hadiah pun kepada beliau. saye kan jobless, and moneyless. sobs.

tapi tapi tapi.
malam ni saye akan membelanja beliau makan di Secret Recipe. sebenarnya saye yg kepingin nak makan spaghetti dia yang sedap itu, dan butterscotch slice cake yang mama beli aritu. adoiyai. choc indulgence pun sodap. wah, besday sapekah ini? HAHAHAHA.

beliau siap pesan lagi, 'suprise me!'. wahh, macam artis lak nak kena surprise-suprise kann. takde maknenye. tak cukup lagikah surprise-surprise yg sebelum-sebelum ini? ehemm.

lately, saye agak kemalasan nak meng-update sebab ada agenda lain yang lagi penting dari blog ini. dia bukan lagi priority saye. ouh, sedih. heh, tak sabar nak tunggu malam lah. ehemm. and cannot wait to face May to come cepat-cepat. sebab May nanti, pada hari yang bersejarah dalam hidup buat pertama kalinya itu, saye akan bertemu dengan besties saye dari Sarawak, setelah almost 7 years, baru berpeluang untuk jumpa. alahai. suddenly I miss the moments lah. heh, banyak moment nih. tett! tak sabar, tak sabar!


sekian.

p/s : terpaksa berhenti secara mengejut sebab belum puas berkempen lagi ni. :)

0 bebelan: