assalamualaikum.
tadi pagi telah terlalu excited sebab abang posmen dengan muka ceria semacam tak tahu kenapa datang menghantar parcel untul aku. ada shawl dalam tu. wavy shawl. aku order semalam, semalam dia pos dan today dah boleh melaram.
cepat bukan?
YES, butik kawan lama, mestilah dapat spesel treatment blablabla.
harap-harap ada keberanianlah nak pakai pergi berdating ke apa. sebab aritu pakai style yang tak pernah dilihat oleh hubby & adik ipar. tiba-tiba jadi bahan persoalan pulak. dorang cakap 'macam pelik.' OMG.
harap-harap tak berlaku perkara sedemikian lagi selepas ini atau aku akan down down down. wakakak.
kalau puan-puan atau cik-cik di luar sana berminat dengan wavy shawl ni bolehlah meminjamkan mata anda untuk membuat cuci-cucian dekat Butik Lamees ye. dekat sini ada beberapa shawl mungkin tak pernah anda lihat atau mungkin aku sorang saja yang baru 1st time melihat. ada rose shawl. yang ni memang aku gatal-gatal mata sikit, nak beli ke taknak. macam berkenan dengan bunga rose besar tu. plus, that day pun dah tanye hubby kalau-kalau dia segan bini dia pakai pelik-pelik, dia kata shawl mana pun sama je. dia tak kesah. TAPI TAPI TAPI. akulah yang tak senang duduk karang. aku kan low profile. jadi macam segan kalau tiba-tiba semua mata macam tertancap kat aku saja. aku mungkin akan gelabah ayam. ceh ceh. HAHA. tapi betullah. memang takkan senang duduk kalau orang tengok-tengok. kalau macam lucky, and dapat detect sapa yang pandang dengan pandangan tak puas hati atau jeles apa memang aku tanpa segan silu gatal mata pi jeling orang tu denagn bencinya. yang pasti, tanpa pengetahuan hubby. atau.. blablabla..
korang pergilah cuci mata. harga pun macam berpatutan, plus bagi orang macam aku yang tinggal kat tempat yang jauh dari tempat soping ni, memanglah berbaloi. yang ada kat sini Giant je. balik-balik Giant, muak tau! hmm. dan yang sangat pasti, kat Giant memang takda shawl ni. serius takda. takpelah, sekali sekala tukar style pe salahnya. supaya setiap hari adalah hari untuk kita kelihatan semakin muda. kehkeh. ok, korang cuci mata, aku cuci belanga ye.
sekian.
p/s : tunggu nak melaram je ni.






2 bebelan:
tudung skarang trend ni kan..ape2 pun u mmg sesuai dgn shawl ni. nice!
yep you. sy je yang baru tahu kewujudan shawl ni sbb balik-balik soping kat Giant je. mane ade ape situ. kihkih. :)) thanks fer the compliment. sape-sape pun kalau pakai shawl seswai, dia akan nampak seswai lah dgn si pemakai. hiks!
Post a Comment