pagi² on Facebook dah dikejutkan dgn soalan cepumascotek.
seperti biasa.
kalau dah berkawan lama, orang tanye 'bila nak ikat.'.
bila dah ikat, tanye lak 'bila nak langsungnye?'.
bila dah langsung, tanye lak 'bila nak ada baby?'.
macam buat baby tu kerja aku la pulak.
buley je tanye, tapi kalau tak kene orang dan gayanya, bleh wat orang marah.
macam aku baru kawen, takde tanda² lagi, masih acceptable kalau orang tanye macam tu.
cuba kalau setahun dua kawen, takda anak lagi.
pastu ditanye lak dengan soalan tu.
bley buat orang stress tahu? tekanan.
bukannya dorang taknak, cuma rezekinya belum sampai.
semua persoalan tu hanya akan mensaiko pasangan tersebut saja.
jadi, apa kata tanya benda yang perlu saja.
contohnya : dah makan? semalam pegi mana? Tahun Baru Cina ni tak attend mana² Yee Sang ka? dalam rumah semua ada berapa orang? ape nombot plat kete hang aa?
haa, takde la sakit sangat hati kan, haha.
oh ye. petang ni bakal mula busy. busy memasak.
tak tahulah MIL nak masak ape.
tapi yang pastinya, hari ini akan menjadi kalut lebih dari biasa.
pes time merasa Yee Sang. berkat kawen dgn lelaki mix ni. eceh!
malam ni pasti akan ketiduran dengan nyenyak, dan berdengkur tak hingat dunia. sampai hubby cakap, ada macam² bunyi.
dia nak tido pun tak boleh.
bila aku ter stop sekejap, dia cepat² nak tido & pejam mata sebelum bunyi dengkuran versi lain plak yg datang. err, ini mungkin sementara sbb sayangmu ini ada masalah breathing sikit. dengan selsemanya, batuk lagi. grrr. harap² kejap je ni. sbb biasa kalau batuk, almost sebulan baru nak ok.
pfft!
eh, aku dah baca blog hubby aku. semalam dia tanya blog aku apa, tapi dah wat kalut² sembang benda lain, dia pun terlupa dia ada tanya apa web add blog aku.
fuhh, selamat!
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






2 bebelan:
biase ah tu lin..kalau x larat nk jwb, diam je.jangan komen pape.nnt tuan tanya tu faham sendiri.
emm, macam saiko je.. sobsob..
huu..
Post a Comment