Lokasi : Kayu Nasi Kandar, Taipan, Subang.
punye lah kempunan nak makan nasik kandaq, last² dapat la jugak melantak.
dengan muka seposen yang orang tak nampak, post kat Facebook.
pastu..
dia SMS. ajak makan nasik kandaq malam ni.
aku taknak pegi. siap tegaskan lagi, mak dah nak masak sambal ikan mata besar dah untuk dinner.
dia cakap, makan sikit udahler.
orang dah ajak tu follow je la.
last²..
sumber adalah dari Google.
siap tawaf keliling Taipan tu cari parking.
haiyaa! rupanya manusia zaman sekarang memang suka makan malam.
sangat tak sihat.
selesai tawaf, sanggup plak berjalan sampai mengah menuju ke Kayu tu.
dah sampai, cangak lagi?? mintaklah nasik!!
Menu : nasik beriani (sepatutnya maik naisk putih je, tapi gatai.), ayam madu beserta kuahnya (sepatutnya kuah madu amik sikit je, ni siap suh tambah lagi. T_T)
(tak sempat snap gambo menu yg diambil, sebab mangsa terlalu lapar.)
makan, dan makan.
tapi..
muke tak puas hati.
terlebih amik kuah madu.
apelah nasib.
sangatlah spoil.
kalau tahu macam ni pergi Pelita Nasi Kandar lagi baek lah!
last², kita tengok sapa yang kenaaaaa..
orang yang tak kempunan pulak yg licin pinggannye.
nasib dia baik.
1st time nak mencuba dah dapat yg sedap.
aku plak yg frust.
lepas ni memang akan pegi Pelita je.
kat Pelita kuah madu dia pekat, warna hitam.
which is lagi sedap la.
dahla.
tunggu bila ada orang nak belanja lagi pulak.
)8







1 bebelan:
lin makin comel la pas kawin.berseri2 je..nk jugak nasi kandaq~
Post a Comment