Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 20, 2011

Undefined

emm, at this moment rase nak nanges je. semua perasaan bercampur-campur. aku sedih, gembira, tak sabar nak bersama si dia, takut takde lagi masa² indah dengan family mcm sekarang, gelisah kalau² tak dapat siapkan semua, takut mengecewakan tetamu & the most.. aku takut kalau aku bukanlah yg terbaik unt dia nanti. aku takut kalau² ape yg aku tak mahu terjadi tu, terjadi. takut kalau aku tak bley coping the wife routine. aku hanye mampu berdoa, Allah kuatkan semangat aku, permudahkan urusan aku, dan dipanjangkan jodoh aku dgn dia. 29 Nov last year, aku rase setahun tu ya ampunnnnnnn, lamenye laa. tapi skng dah tinggal sebulan, serius. aku takut. hahahaha. aku sebak, melihatkan Juju semangat gila gi hire kan photographer unt aku even aku dah ada OP unt wedding tu nanti. aku sebak, bila dia siap gi book caterer unt dinner malam sebelum majlis tu. aku sebak, sbb dia skng rajin jadi driver aku unt aku ke hulu ke hilir. aku terharu dgn kesungguhan dia. byk benda lah yg buat aku terharu dalam hidup aku sepanjang aku hidup sebagai anak/kakak dalam umah ni. yuk, aku nak share gambar orang² yg aku sayang. sayang sangat. tanpa mereka sapelah aku hari ini. 8(

0 bebelan: