Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 31, 2011

My Man

sojuknyo pagi tadik. tapi kene gak mangun mandi, solat. kul 6 aku dah mandi, bayangkan.
hahaha. 6.30 tido balik la tapi. pehtu bangun balik kul 8.
kul 9 tadi baru je melepaskan sang suami pergi ke tempat keje.
pastu sidai baju yg dibasuh siap semalam, jam 10.35 malam. kalau tak silap.
pastu iron baju kami. 2 pasang baju kurung aku, dan 4 helai kemeja dia
macam biasa. rasa lemas lak tengok kemeja dia berlipat.
lebih rela kalau siap diiron dan tergantung kemas. mungkin kemas. tapi dah berselayut dalam almari tu, pun melemaskan jugak. tak muat lah almari tu. rase nak beli lagi satu almari yg jenis canvas tu plak. ape orang panggei tu? gobok? haa, gobok. gobek tu ape? yg orang lumatkan buah pinang tu go ape? go go go ka? takpe.
biar kau jawab.
mungkin gobek. sbb macam familiar. eh, entahla. takde kene mengena ngan aku.

nak beli gobok tu, kang nak sumbat mana? bilik penuh barang pun tak best. terpaksa re-pack balik apa yg nak bawak balik Penang bulan 3 nanti. yg takmau pakai semua bawak balik. buat semak kat Penang pulak.

esok ada makan besar kat umah MIL nih.
tataw lagi sapa yg akan datang sbb masing² cuti sekolah dah ada plan sendiri.
mungkin kite² je yg ada. kalau ajak mama & ayah datang sini pun best nih. macam dekat.


raya cina khamis ni bukan? bestnyee.
pes time nak merasa pi beraya umah chinese. untung jugak join family mixed neh.


pastu Jumaat, akan ke rumah sedara laleng. tak abeh menziarah lagi.
ada satu dua buah rumah lagi kot.
pastu sabtu ahad takde plan lagi. kalau stay umah pun best, tapi aku akan pening kepala.
nak kena pikir nak masak apa pagi, tengahari, ngan malam.


kalau pi berjalan, mmg selamat.
tapi macam lack-of-time plak nak together-gether ngan hubby.
tapi biasa weekend tayah mimpilah nak together-gether, sebab dia lagi suka ngadap PC wat hal dia.
sobsob.
tapi berita gembira.
dia dah semakin jarang main game red alert dia. tapi tak taw la kalau dia ada game lain.
kalau aku main game pun, aku main burger shop, takpun feeding frenzy.
game buat beger dan game bagi ikan makan ikan lain.
loser nye rasa.
takde cabaran langsung game yang aku main. pfft!

..

sedang meneliti 'wordpress'


..


eh, nak try pakai wordpress lak lah. tengok laleng guna wordpress macam canggih je.
nak try tengok. bleh import post dr blogspot ke sane ke tak. kalau takbley kirim salam je la.
sebab semalam ada search cara² mengimport stock posts.
 

0 bebelan: