Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 18, 2010

Privacy

emm, bila tgk blog org, bersepah teman2 dia.
like i care.
mcm ni lagi aku suka.
bley lepas ape saje (selain yg bukan2) tanpa mensakitkan hati org lain.
aku bley cite ape saje yg aku suke (selain yg bukan2 juga) tanpa pengetahuan org lain.
tapi!
tak tahu lah pas kawen mcm mane.
nak ke leng membelek blog biasa mcm blog aku? tsk.. tsk.. tsk..
takpe, dia tak baca pun takpa.
sbb dlm ni takda yg kutuk2 dia pun, suma sayang2 ja. muaksss!

heh, lagi 51 hari.
aku takut.
kepala mcm nak tercabut.
stress tak hingat bila balik penang tgk rumah bersepah, dan mcm mmg tgh tunggu aku balik untuk buat clearance.
nampak sgt usaha keras aku mengemas rumah selama ni dipandang seblah mata saja. T__T
letih, lagi letih bila dah kemas org tak pandai nak kekalkan kekemasan tu.
aku membebel kat sini pon takda guna. lagi aku sedih.
adoyai, takpa.
anggap saja kali ni aku mengemas buat kali terakhir, sbb lepas ni, tak tau sapa lagi yg akan mengemas tempat berlindung ini, lepas aku bermastautin kat umah mertua.
raya? hah, tak payah bermimpi di siang hari, sbb siang2 hari lagi si dia ckp terpaksa beraya di rumah mertua dulu.
hmm, ini mungkin berita sedih bagi parents ku.
huhuh, intan pun sedih ma. T__T

haa, pesanan untuk laleng.
kalau nanti2 dah dapat kunci membelek blog sy, awk bace senyap2 saje ye.
jangan ngomel2, ejek2 sy di hadapan sy ataupun org lain, i malu youu!
dahla mengadu sepan awk kurang mendapat perhatian, mengadu kat blog pun diketawakan.
ini lagi sedih.
T__T


hmm, 51 hari mase yg singkat.
tu la manusia.
dulu ade lagi setahun kau kata lama sgt, nah, amik! tinggal 51 padan muka kau! hahahaha.
eh, sok2 nak kena list kan apa yg dah beli dan apa yg belum dibeli.
tett! tukar cite lain pulak.


sok petang ada fitting, dan juga test mekap.
agak stress juga di sini sbb, minggu lepas time timbang, berat aku adalah sgt menterujakan, sampai aku bercita-cita unt makan sikit, sikit, sikit demi sikit dan sikit lagi, berlanjutan sampai ke hari ini.
dan hasilnya. naik mendadak2 mencecah ke *tettttt*KG.
masa ini sudah terlambat.
benarlah. ikut hati MATI.


tapi tak mati lagi, baru nak binasa saja.
ayohh.
sok harus kena bebel dgn si apit.
aritu dia bebel2 suh aku kurangkan ketebalan lemak kat perut, tapi dia tak cakap la 'leen, tolong kurangkan ketebalan lemak kat perut u, sangat buncit di situ.'
tidak! saja buat olahan nak bg sedap. HAHAHA

haa, stress balik.
camno aku nak kurus balik neh?
leng ckp gumuk takpa, syukur jugak.
dia suka dottie.
heh! apa kena-mengena dgn dottie? tettttt..

hmm, mulai esok nak TAKNAK mmg kena diet. (kenapa capital letters??)
sbb peha pun mcm dah layan ganti peha2 di KFC.

uwahhh, stress2!!
aku stress sampai tak tau nak mula kat mana.
takpa.
sok list down sume.
yg tak setel lagi, setel satu-satu.
baju, mekap, pelamin, OK.
syukur, setibanya aku di Penang, mama dah mensediakan semua barang unt doorgift, cuma ada certain lagi unt sedara-mara, KHUSUS unt sedara-mara ye, unt belah aku dan belah sayangku.
oh darling, bile sy buley panggil awk abang ni?? balik2 sy-awk, balik2 sy-awk. tak romantik! T__T
(gile gedik hahahaha) hahahaha pun, aku mahu. hahahaktuih, dah2, laleng tak suka pempuan gedik.
ok.

eh, muka dah gelap.
sbb asek berkebun saja. (bila masa??)
pastu asek travel saja. (bila masa??)
pastu. blablabla. entah, aku pon tak sedar.
sampei Penang je hitam dah.
pasni kena polish.
pakai KIT wax, biaq putih licin berseri blablabla.
hmm.

harapan :
harapan jangan tinggal harapan, sbb dah berharap sangat, takut tak kesampaian buley sampai ke tanjung harapan.

ok.
next!

0 bebelan: