so many things nak kena clear up in those 47 days. banyak sangat sampai aku tak tahu nk jadi godzilla ke hulk.
tgk rumah bersepah mcm nak jadi hulk. HAHA. tapi masalah tu dah settle. kemas sikit² lama² jadi bersih. ngee!
aku nak sgt update blog setiap masa tapi byk sgt komitmen sampai aku tataw nak mula yg mana.
satgi aku nak list down sume yg dah dibeli & yg belum dibeli.
sok sedaya upaya nak cuba beli semua yg bley dibeli. kalau bley mmg nak beli semua sekali harung, masalahnya parents tak harap aku drive. WAKKAKA. takkan aku nak naek EX5 kot??! bleh je, tapi takut lak tgh bwk motor tu ada yg tahan nak beli barang dgn aku. HAHAHAH.
setakat ni bleh berlapang dada sikit, sikittt je la.
kad dah serah pada fiance, jadi semua dia yg handle.
baju for both sides aku yg handle, pun dah selesai cuma tak brapa nak selesa dgn tudung yg dia nak bagi pakai.
so sok dgn alternatif sendiri aku nak pi survey syria ke apa yg patut, then leh la deduct sket total amount unt wedding planner tuh.
almost 3k kot! gile hape. aku bajet 2k je unt wedding planner, tp dah add-on mcm², hah rasakan!
tapi org kata sekali seumur hidup, pe la salahnya. lagipun, emm.. aku kan anak tunggal pempuan. bleh je nak mencekik pon. MUAHAHAHA. tanduk².
tak baek! tak aih. aku dah cuba save se save² nya, tp melambung gak cost. ni tgh try deduct yg mana bley.
pehni nak kena kuar duit unt setem lak. pahtu directions signs.
OK, yg itu aku almost lupa. hahaha. takpa², nanti kita list down ok.
next week nak pulun settle borang nikah. tak settle² lagi. T__T
pehtu before Raya Haji, kena pegi interview kat Pejabat Agama. kenapa Penang mcm tu ha? kena intebiu bagai. kami kawen free satgi baru tau! haish. laleng pun takut, kalau² time nak salam tok kadi dia pi tanye lak seda-dua soklan. mahu tak gabra. hahaha.
takpe, yg tu bley slow talk. kenyit² mata sket dgn tok kadi, lepas la. hik!
sekejap je.
sedar tak sedar tinggal 47 hari.
takut. T__T
bukan ape.
risau takbley jadi isteri yg baik buat dia.
aku kan mcm budak² lagi, kang cara dia treat aku dgn cara aku treat dia lain² camne? tak best la. aku tamo la dia panggei aku budak kecik dah. T_T
huhuh.
tapi laleng, i love you more and more.
makin dekat nak nikah saye makin sayang.
sayang sangat². sumpah! nanti jangan tinggal saye eh, sy nak selalu ade dgn awak.
setiap mase suka dan duka awak.
blablabla.
terpesong!
ok, mari list down sume benda² tersebut.
dalam masa yg sama, mari berpesbuk. lalalala~
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment