Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 4, 2010

Sigh.

will be leaving tomorrow evening. tataw la byk mane airmata nak melimpah esok. muahahah. adoiyai. ditelan mati mak, diluah mati bapak. serba salah tahu, nak buat keputusan. tp nak taknak kena pegi jugak sbb tenggiling kesayangan aku sudah selamat diposkan. wahh. mcm tak percaya aku akan buat benda yg tak penah terlintas dlm kepala aku, aku akan buat. tp aku buat tak lain tak bukan, untuk laleng. haiyaa, berbaloi ka? hahaha. hopefully berbaloi, dan berbaloi-baloi la. sooner or later kena gak pisah dgn parents. lebih abik ia berlaku sekarang dr di kemudian hari. kemudian hari maybe akan lebih payah lagi. tp skng pun dah cukup payah. sbb, aku takda sapa kat sana melainkan laleng dan keluarganya. mmg la mcm keluarga sendiri dah tapi, masih terasa gap nye sbb, masih terbatas pergaulan kami. laleng nak menjaga aku lebih2 pun tak brape selamat. dia hanya buley menjenguk dan menjaga apa yg patut, tak mcm family yg tengok2kan aku. manja gila aku bukan? suka hati aku lah, parents aku. sementara mereka ada ni, hargailah. duit takbley dibawa ke mati. hmmph! bila sedih dan serabut je, migrain dtg. tensen kot. adoi. dah tu bab rumah sewa pun tak setel lagik. berlagak, tanak bilik yg share2. nak single room, sorang dlm satu bilik. hah, mahal gila. hambik kau! HAHAHA.
heh, berbaloi ka aa? tolak sewa umah dah mcm keje kat penang ni jugak.
haiyaa. pasrah, pasrah.

0 bebelan: