Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 24, 2010

Appit Gallery II.

sudah pergi mensurvey dan hasilnya. aku dah tak nampak wed palnner lain selain dia. dahsyat! dia aww sikit tapi dia mmg tak lokek. just bagi budget and senaraikan apa yg kita nak for the wedding. aku cakap, dan dia tulis. hebat bukan? nasib ade dalam 5-6 item je yg aku mintak, kalau 100 pun dia sanggup tulis mmg aku amik dia la tu jugak. huhuh.
aku mintak :

  • baju nikah (putih) L & P
  • baju sanding (nak kata cream lite tak jugak, more to lite brown) pun unt L & P
  • mekap 2 kali (nikah & sanding)
  • pelamin (simple) aku tak suka semak. art is art WITHOUT decoration. eceh!
  • meja makan beradab
  • photographer
semua termasuk aksesori lelaki dan perempuan. if nak dia dtg umah dan mekapkan kita kat umah he will charge u RM50. tilam nikah pun disediakan unt L & P. bilik tidur aku tak masukkan dlm list sbb aku nak buat biase2 je. tayah ropol2 semak tu pun takpe aih. aku wat sendiri je nanti. tapi malangnye, aku belum buley book lagi. aku ckp dgn dia dlm bulan depan or bulan 7 aku bg keputusan, sbb aku survey sume butik2 tu pun tanpa pengetahuan parents aku. muahahah. nanti nak kena slow talk dulu then nak kena bgtau kalau nak book must pay RM500 as deposit. erk, berbaloi tak kalu RM2400 untuk sume nih? lalala. for me sangt2lah berbaloi. sbb baju dia hand-made by rizalman. si appit ni cuma beli kain dan tambah manik2 & labuci je. baju dia cantik, kain sume from jakel and i can see the material mmg macam mahal. for me mmg berbaloi, sbb before this pegi survey harga lebih kurang. OP dia biase je. baju pun biase je. cuma lebihnya kedai lain bg sewa gown & coat free unt outdoor photoshoot. appit ni pun ada photoshoot tp sejurus selepas setel majlis la. kiranya baju tayah salin2. punnnn memudahkan keje. aku suka dia bkn sbb baju dia ja, tapi bulu mata yg dia pakai gak. yg tu yg aku tunggu sgt tu. muahahaha. dia guna arabian lashes. nak buat ala2 rozita che wan pun buley aih, tp mcm galak sgt mata dia. satgi org tak kelip2 dah pandang, eceh! aku mintak sumenye natural je, sonang. pehni kene ckp dgn parents, aku tanak terlepas dia. sbb kalau ada yg booking date yg sama dgn aku, and aku tak book2 lagi, dia berhak bg kat org yg dtg book tu dulu. tanak2! adui. ok, kena book cepat!. hmm, okek. ayuh out. solat jangan dilupakan. lalala.

0 bebelan: