
ini bukan UiTM. ini Han Chae Young. adui. melihatkan gambar si dia ni memang aku melting. erghhh! entah apa² lah. haha. dulu masa zaman UiTm aku gilakan dia. hep, aku mmg gila kalau gilakan dia. dulu minat gila dgn drama korea. lagi gila kalau dia yg berlakon. tp paling gila dalam cite sassy girl choon hyang. tu drama paling memberi kesan dalam hidupku. haish! masa itu erghhh blablabla. masa silam tak baik diungkit. dikenang buley. HEHE. ade sorang hambaAllah ini telah mensarankan aku tgk drama ni, tp masa tu aku jual mahal. aku takmau tgk drama ni sbb heroin dia cantik. dia suka sgt dgn heroin ni, aku jeles. dia minat heroin ni lebih dr minat aku, pun aku jeles. HAHA. housemate aky lagi la gilakan drama korea. dia beli aku copy. senang bukan? dia bagi pinjam untuk ditonton tp aku dah siap spare DVD kosong lagi unt mencopy. jahat gila kan? tp pas copy aku bgtaw dia, dia pun mcm menghalalkan je apa yg aKu buat, jadi takda masalah lah bukan? kena saling berkompromi baru jimat ekonomi. simple say, drama ni mmg takkan aku lupakan sampai mati. sampai dh kawen, ada anak cucu cicit pitu peon suma. suke sgt drama ni. mekaseh unt dia. ada lagi aku simpan drama yg aku copy ni. rendu. T__T tiba² je. td girang mcm gila skng dah touching pulak. tak². cuma rendu zaman UiTM dulu. best sangat. wuu. takpe, biarkan ia menjadi kenangan. saya takkan lupa. :)) dan han chae young ni, sampai bila² akan jadi barbie doll kegemaran aku. yes, itu pasti. eh, entry apa ni. mcm berbau lesbian saja. tak². aku straight, bukti jelas menunjukkan aku mmg straight, tak payah la ragu² akan diriku ye. HAHA. cuma rendu. heh rendu ni. betul² buat aku sakit la. hish! pehni kalau ceriata pasal Siti Nurhaliza, Elyana, LJ Leen Jamaludin (eh tak² LJ Liyana Jasmay), Aishwarya Rai, Preety Zinta, Lisa Surihani, Josie Maran, Gabriela Spanic. kompem aku di cop lesbian. HAHAHA. aku suke dorang, salah ka? haha. ok salah. minat saja. dorang santek, lawa. hopefully with brain. hakhak. ok². dah. letih sudah. mandi pun belum. taip banyak pulak. T___T

0 bebelan:
Post a Comment