Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 16, 2010

T__T

erm, ade at least brape minggu je lagi nk mula membridal. knp aku rase semakin dekat nak kawen semakin aku tak bersedia hah? dulu sblm bertunang kemain bersedia lagi aku mental dan fizikal. skng cmm takda bersedia apa pun. risau tak dpt bg yg terbaik unt beliau. takut tak dpt memberi komitmen sebaiknya dlm rumahtangga. aku takut la. dulu tak mcm ni pun. dulu pas bertunang aku ckp kat beliau setahun tu LAMA. skng mcm nak tambah lagi setahun je. aku ada lebih kurang 7 bulan unt memberidal, andaikata jadila bulan 12. tp pada sependapatan aku la, kalau tak sempat kalu, aku nak wat tahun depan je la. aku nak buat bulan 3. sama mcm pakcik shazlan. HAHAHA. lantak dia. tak2, aku maen² je. kalau tak bulan 12, maybe bulan 1. aritu aku mintak bulan 6 kat dia. dia ckp kalau lagi setahun errr blablabla. SENSORED. ok, bley diterima pakai. aku akan cuba la sedaya upaya supaya sempat buat dlm bulan 12 or bulan 1 sbb aku pon bukanla tough sgt nak bertahan setahun lagi. aku tak sanggup tahu. adei, setakat ni aku bley pikir pasal baju nikah je dulu. tu pun warna tak pasti lagi. aku tak tahu warna apa yg seswai dgn aku, tp kalau bley mmg nak purple la walaupun tak brapa suci warna tu. sumpah aku gabra weh. rasa mcm zero. aku tak taw warne yg kena dgn aku. kan ukurlah warna di badan sendiri, tp tak reti nk ukur. T____T td baru tanye maksu, yg baru kawen bulan 12 last year, brape meter inner & lace yg dia beli dulu. aku ikut dia je, senang. design baju nikah dia pun aku bekenan sgt jadi aku nak tiru la sebijik mcm dia. dia takda hal. dia tak kata apa, aku ja yg lebih². ;p pehtu kena pi butik lak. haa, yg ni pun satu lagi. nanti ekna tanya beliau warna ape dia sudi pakai untuk majlis kat umah aku nanti. bab catering serah ke mak aku. aku nanti setelkan baju nikah & sanding, kad, pelamin & OP je. bunga telur, doorgift, goodie bag, kanopi sume parents wat agaknye. aku wat pun takpa. aku kan superwoman. HAHA. hah, pening dah pale. aku setelkan baju dulu la. T___T

3 bebelan:

Shazlan said...

haha...baru tau gabra..hahahahaha

Jaslin Jamaludin said...

hep hep.. biasa dia.. buat bulan 3 gak kang aaa..

Jaslin Jamaludin said...
This comment has been removed by the author.