Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 28, 2010

ehem!

panjang ni nak menaip. tapi mata kena cukup tido. sok aku akan drive bus tu. (tak² tipu saja) nervousnye. ni yg aku tak suka ni. nervous even bukan kali pertama nak jumpa dia. tak suka lah, nanti aku gelabah ayam depan dia malu kot. ckp pon tunggang tebalik kalau depan dia. haish! dada ni toksah ckp aa. dupdap² tak henti.T__T bagaimana mahu kawen ni? mcm tak terbiasa lagi dgn dia. adoi.

tak². bukan tu yg aku nk taip.
ade sorang dua member aku ni sedang ingin bercinta. tp aku nmpk mcm ada gaya² bertepuk sebelah tangan. aku paham cemana rasanya kalau cinta tu kita saja yg rasa. pahit². tp unt kebaikan terima sajalah kenyataan yg dia tak sukakan kita dan cari sajalah pasangan lain. mungkin dia bukan yg terbaik. dipaksa² pun tiada guna. hati dan cinta tak bisa dipaksa. aku pernah memaksa diri unt terima org yg aku taknak terima pun dia dlm hidup. bukankah itu meyakitkan hati kita? dan apetah lagi pasangan tersebut. dan pasangan tersebut pun. kalau sudah diberitahu 'TAKNAK'!, cubalah paham dan belajar untuk terima kenyataan tersebut.
pahamlah bahawasanya org lain takkan sanggup nk berhipokrit terhadap perasaan sendiri dan menerima kehendak dan kemahuan kita unt terus bercinta semata-mata nk menjaga perasaan kita dan untuk membalas budi yg kononnya org lain itu bagai meminta² diberi bantuan sedangkan TIDAK! sama sekali. sakit hati aku aih tuleh entry ni. teringat mase dulu dipakse menerima insan yg tak paham bahasa bila dikatakan taknak! haish. tp skng pikiran sudah semakin matang. segala yg berlaku aku maafkan dan aku halalkan saja melainkan yg sorang tu. yg suka mengambil kesempatan atas kebaikan org. sampai bila pun aku takkan maafkan dia.

0 bebelan: