aku semakin lemas. 8 mlm tadi aku buley tahan lagi, ni dah dekat jam 11 aku takda tahan lagi dah. lemas!! lemas dgn para kelkatu yg tak hingat nk balik umah. mula² sikit lame² penuh umah aku dgn menatang neh. silap² bernapas pun aku buley tersedut kelkatu + oksigen. or karbon monoksida dr org lain? ke paru² aku tersongsang? org sedut oksigen je kan kan? HAHAHA makan pun mulut bukak sikit je takut tersumbat kelkatu sekali. tolonglah pergi wahai kelkatu. haih! tu sbb lemas. ni sbb excited. excited sampai aku rasa byk benda yg nak buat aku ketawa tanpa sebab. apela nasib diberi hormon tak brapa stabil arini. kang aku gelak sorang² org kate aku meroyan lak. kira dalam 2-3 hari ni aku dalam happy mode. ke happy mood? haa, dua² pon buley. sejak dua menjak ni tunang ade memberi impak positif dimana beliau sedikit sebanyak menunjukkan minat mahu berkahwin. selama ni aku je yg minat yg dia sebok² ckp ilek dulu, ilek. lambat lagi, tp lately aku lak yg nak ckp ke dia suh ilek dulu. pelik la dia neh. tp perlu ade salah sorang yg pelik, barulah happening. jangan aku yg pening dah. T__T
impian nak akad nikah belah malam macam 85% hampir tercapai. lagi 25% terserah pada parents aku. (hahaha gila failed maths aku) parents dia mmg nak kami nikah malam. aku suke nikah malam, sbb dulu aku buat malam, mcm senang je. smooth sume. tak kelam kabut. dulu la. (hep! mane ada dulu! ni pes time! HAHAHA) tapi betul. pada pendapat aku personally, better nikah malam. di samping mood romantic yg membuak² aku rasa nikah malam, pengantin laki takda la nebes sgt, tak gitu? HAHAHA gelak lagi. actually aku yg nebes. sbb tu mintak nk nikah malam. kalau nikah siang, then cepat² nak salin baju unt sanding alamatnye berpeluh² aku gelabah salin baju. terkangkang² aku nak kejar masa. aku mane bley kelam kabut satgi dada berdebar² apa pun tak jadi. jadi aku menumpang kedinginan malam supaya aku menten dingin tunggu saat dinikahi. eceh! hopefully ma & ayah sudi memenuhi hajat aku yg satu ini. T___T
aduila, tak lame lagi aku akan meninggalkan alam remaja. gudbye alam kesayanganku. saat kita berenjoy² sudah hampir tamat. marilah kita berhuha² sepuas²nya, ayuh! T__T aku macam puas je huhav ni tapi kdg² rindu la nak tgk muvie, mkn same². tak dapat pun takpa. takda la sampai nk cekik tengkuk sendiri ke apa kalau tak dapat. sbb takla mcm perluuu sgt huha². cuma kepingin mahu berjumpa saja. nak gathering before kawen. tapi gathering masa aku kawen pun buley. hee! may ni ada wedding member 2ndary school dulu. hopefully buley la pegi. dah dapat kad dia. santek sangat! pes time kot aku dapat kad sesantek itu. yg ini aku janji takkan buang dalam tong sampah, janji! :))))
T__T rendu dgn bakal² mertua. dorang baik sangat dengan aku. aku rase mcm keluarga sendiri. wat aku terharu sangat. ni nak nanges ni. huu, i pomish to be a loyal, faith, lovely, chubby, cheeky, catchy, bitch wife & DIL nanti. pomish! bitch tuuuu! tak ayah, takkk. leen tak buat² bitch. janji. (kau mmg bitch!) HAHAHA
NGAP! dah termasuk kelkatu dlm air pulak. kang aku makan jugak kelkatu ni kang. haish!!! atas keyboard pun nak melekap jugakk. isk, sabo je lah.
(selingan)
kad kawen.
nak taknak tunang ku terpaksa la berkorban nyawa mendesign kad. kad aku nmpk gaya terpaksa disimpan untuk majlis kawen akan datang pulak. tak kesahla sapa² nak kawen. adik aku ka. kawan ka. amikla kad aku yg lawa tu. amik². sbb lawa sgt aku terpaksa suh tunang buat. eh! seriyes ni. kad aku mmg lawa. cuma takda rezeki nk digunakan sbb tunang naak combine kan address aku & dia dlm satu kad je. aku pun ingin mencadangkan usul yg sama kat dia. senang sikit, yg penting jimatnya banyak. HAHA so tayah pening² kepala pikirkan hal kad ni. sume 100% serahkan pada yg pakar (si dia) sbb dia mmg pakar (betul!)
erm, sume list dah siap. nanti dah set date aku nak pi survey souvenir unt guests. theme colour bukan lagi masalah besar bagiku. gunakan color wheel unt mensukat warna di badan sendiri. theme unt nikah & sanding sudah disukati. hopefully seswai lah. HAHA design pelamin, meja makan beradab aku dah ada. bila sampai masa tunggu nak realisasikan saja. bab venue & catering mama aku sudah terexcited nk buat. haa, lantak dia yg buat. aku pun malas nak pi survey tempat pehtu nak apply itu ini. remeh tahu, remeh! remeh ke leceh?? hah, mane²la. HAHA. biar itu mereka yg setelkan. aku akan setelkan bab doorgifts & kelengkapan lain. kalau nighties disebut kelengkapan ke tak aa? curious. erh, nervous. untuk apa nighties itu?? HAHAHA
(ini sudah berciri bridezilla!! oh nooo!)
oh ya! khamis ini aku akan bertolak ke shah alam. jadi takkan ada la status² di FB mahupun entry² di blog. sbb seganlah nak pinjam lappy member or pinjam berukben tunang di rumahnya. mcm penting sgt nk mengupdate padahal dating lagi penting!! tapi kalau pergi I-City tempat pojaanku, aku update. nak menunjuk, aku kan suke menunjuK². aku suke! HAHA Ya Allah. punyela excited. rasanya tu la punca aku rase nk ketawa terbahak² tak tahu punca agaknya. org ckp kalau kuat ketawa tu tanda nak nanges. takmaw nanges, takmaw! moge aku selamat pergi dan selamat sampai. kepinginnn sangat nak jumpa dia. rendu tahu? T__T
DAH! skrg nak pergi iron uniform ayah pulak. pehni sape nk ironkan baju ayah? sedih aih. ayahku sgt penyayang dgnku. ouh, rendu². nanti harus rendu dgn ayah & mama. T___T
nah, amik la sikit. yg laen rahsiyaaaa.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago









0 bebelan:
Post a Comment