26th feb, i'm healed.
dah lame memendam rindu at last dpt jugak jumpe.
entah kenapa, sebelum jumpe mcm byk sgt benda nak dibualkan.
bila dah jumpa, sume off! kelu lidah tak berbahasa.
gelabah ayam tak semena². mcm tak penah jumpa pun ada.
dier siap tanye lagi 'awak ade nak pegi mane² ke?', sbb tgk aku mcm tak ketahuan je. macam tak tentu arah and macam nak berjalan² tak pasal². hahahaha. benci betul dgn diri aku, tak tahu kenapa. huhh!
ni dah balik ke Penang, sgt sakitlah rasa. tak puas jumpa.
that's the first date after we got engaged, tu pun jumpe 3 jam saja.
and the next day pergi rumah bakal mertua pulak. makan², solat dan sebagainya. rasa bahagia walaupun sebentar and i cannot wait for the next meeting. sedih mmg sedih masa nak balik tu but dah macam immune sudah, dah lali dgn perasaan sedih tu. dan dah macam bersedia nak hadapi rasa sedih tu.
nasib baik dtg dgn family, kalau dtg sorang mmg dah melimpah ruah airmata kaseh syg aku. (haha)
sayang sgt dgn mak, sumpah sayang! hmm. seronok tgk my parents & his burak², wah..
it's surprisingly superb, i love them so much! terharu, bile dier wat surprise. T_T
terlalu banyak sebab for me to keep loving him. who he is, what he does.. semua! i love everything about him.
i'm scared of losing him. tak tahu kenapa suka sgt pikir bukan². kadang² benci dgn diri sendiri, adeh. selalu berdoa dan berharap. always pray for me not to love him so much, sampai lupa pada yg Esa.
nope², i don't want it to happen. i wanna love him, but love Him more than i love him.
sebab Allah lebih tahu apa yg baik dan ape yg buruk untuk kita. Allah lebih tahu akan takdir kita.
aku tak kuat untuk berdepan dgn benda yg bukan². i just can pray, pray and pray.
hmm, sedih.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment