August 16, 2009 9:52 PM
"its like a dream come true my dear..
x pernah sy rase camni bahgie..
mekaseh sbb bagi peluang kat sy..
sy xkan sia²kan nye..
i promise u that..
even ada mulut² yg bercakap memburuk²kan tentang sy, tentang kite..
biarkan dan maafkan la mereke.." - laleng dear.
adeila laleng.
don't worry.
i'll do my best for you.
sy jugak tak pernah sangke akan bertemu dgn awak, dan secara tiba² terbercinta dgn awk.
sy yg sepatutnye berterima kasih pd awk kerana memberi peluang buat sy.
rase macam sy lah gadis paling bertuah.
paling bersyukur dan berterima kasih atas muka bumi Allah ni.
mmg tak pernah sangka perjalanan hidup sy hari ini akan berubah sedrastik ini.
kalau tidak dgn kehadiran awk, mesti skng sy entah sape² la.
takde arah tujuan.
eceh.
tapi betul.
u drive me crazy.
u changed me.
whoaa, i like it.
macam magic je.
tamo lupe yeh, how, when and why we fall in love.
biarlah ape org cakap.
sy taknak dengar pun.
i don't care.
but u please keep ur promise eh.
keep loving me, cos i will always loving you, till the end of my day.
oh, u're my everything dear. sumpah!
cannot wait to be with you.
hmm.
hey awk.
banyak tahu sy simpan komen² awk.
mesej² awk.
takpe.
kalau awk lupe, sy ingatkan sume.
heehe.
:))
everytime i check out my 'our YMs' inbox, i read this.
as usual.
i'll keep those meaningful messages, comments and even YM chats in one folder.
entah kenapa pi wat keje gila ni tataw.
tp berguna woo.
sebagai bahan bukti.
dan juga sebagai sentimental values.
bile² terkenangkan saat² diayat dulu.
hiyarghhh!
tidak²!
dier takdanya nk mengayat aku.
sumenye berlaku secara magic, haha.
simpan saja kisahmu leen.
yela, mane la tau.
kot² someday dier lupa pada janji.
nahhh..
i got proofs.
u even said that, said this.
hahaha.. ;p
haih.
i changed a lot u know.
hopefully from negatives to positives la.
i can't be huhahuha like before.
gelak kuat tak hengat dunia.
tgk lelaki kacak pandang tak henti, kalah si mata keranjang!
berkawan² sesuka hati.
mesej org tu, mesej org ni.
tataw apa motif bermesej² tataw.
tapi tu dulu.
i've changed my phone number.
just for him.
i woke up earlier, just for him.
i learnt & keep learn how to cook best.
just for him.
i learn how to act like what my age is.
just for him.
i take a damn good care of myself, just for him.
ni lagi la tak taw kenapa.
mcm dulu tak penah jage diri je.
i change, change & change for him.
dier tak suruh pun.
aku yg tergerak nak buat mcm tu.
in short, aku buat sume² nye sbb dierlah.
ape saje yg aku buat sume untuk dier.
dier dah macam matlamat aku dah.
dan moto aku adelah genggam bara api biar jadik abu.
haa, buley gitu?
haha.
dulu lain la, skng lain.
aku sgt lain.
aku dulu & skng sgt berbeza.
sumenye berbeza.
tp masih mcm dulu la.
takde la tibe² aku jadi vogue ke hapa.
haha.
dulu aku mentah²an lagik.
skng pun masih getah jugak.
tapi getah..blablablaa..
fullstop.
dulu kalau pegi bookstore.
mesti cari majalah Remaja.
konon²nye remaja lah mase tu.
tp mmg remaja.
skng pun masih remaja.
remaja 20an.
cewahh.
eh guys.
tahun ni dah 23 la.
uwahhh..
cepatnye mase berlalu.
maknenye cepatla nak tua..
sobsob.
takpe.
seronok jadi tua ni.
mase tu dah ade segerombolan anak² cantik dan comel.
yeehaaa!
oke, berbalik pade kisah td.
dulu mmg sebulan 2 kali aku beli Remaja.
pehtu up sikit.
tak beli remaja dah.
beli Eh! & Intrend pulak.
sampai la sejak dua menjak dah jadik tunang org ni.
aku langgan bridal magazines SAHAJA.
seronok tahu.
melayan perasaan konon² dah nak kawen esok ni.
tgk² baju kawen.
tgk hantaran.
sangat tak sabar nak berkahwen.
dulu sebelum bertunang ok lagi.
menten.
buley bertimbangrasa lg dgn perasaan sendiri.
tp pastu.. hah, cam melonjak² nak kawen.
gile hape.
tp tu normal kot.
bile dh engage rase mcm selamat sikit relationship tu.
dan kite takkan dapat bersabar nak bersame si dier.
i means sehidup semati dgn si dier.
rase nak jage dier.
everything.
nak bersama dier bile dier PERLU.
kalau tak perlu.
oh, tidak mengapalah.
haha, jgn sampai ke toilet pun nak bersama.
apekeheii nye tu??
huu.
rase tingin nak berbakti dgn si suami.
dengan MIL & FIL.
dgn adik²nye.
uwahh..
kenapalah lambat sgt?
haha..
eh, ini perasaan yg normal ke atau aku sorang je yg mcm ni??
dulu takda penah kesah pun buley memasak ke tak.
pandai wat keje rumah ke tak.
tp skng bende tu sgt penting bg aku.
hari² bangun tido matlamat baru.
nak praktikal.
haha.
pehtu kan.
dulu selalu jugak melawan ckp mama ayah.
biase lah, degil.
tp bukanlah melawan sampai baling kerusi ke hapa.
melawan cakap saja.
dan tu pun unt mempertahankan diri.
takpa kan?
skng baik suda.
nak buat ape?
meh sini nak buat.
nak suh pi mane?
meh nak pi.
kira taat gile lah anak pakcik Jamal ni.
seronok gila weh.
rase cam anak emas.
seronok sangat.
kenapa rasa mcm anak emas?
haa, bg klu sikit.
parents ni sedih agaknye.
nak melepaskan anak pempuan dorang sorang ni.
so mase² yg ade ni kalau buley sume dorang nk penuhi.
tapi takda lah sampai nak take them for granted.
agak² la.
isk.
dahla.
nak men benda lagha.
FARMVILLE.
game lagha tapi tataw kenapa aku ketagih gila.
hish.
ok, bye.






1 bebelan:
ey, u're so confident huh.
hee.
insyaallah.
i'll try my best.
thanks for dropping by yea taufik.
:))
Post a Comment