Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 3, 2010

prrrrr..

erm.
td and hari² sebelum ni aku semacam happy dan lega (sikitlah) menghadapi hari² akan datang ni.
walaupun nervous sikit tak tau kenapa.
dan tiba² tersentap.
bile ayah mule bersuara.

'intan, bile nak ambik kursus kawen?'
adeila.
sangat tersentap.
dan sekali lagi, tak tau kenapa.
aku rase semacam jauh lagik je setahun.
haha.
ni dah sibuk² tanye pasal kursus aku cuak neh.
mmg ade merancang, nak pegi bersama tunang hujung bulan 3 nih.
tp tu baru merancang.
tiada kepastian lagik.
sbb tak tau apekah prosedur² nye sebelum berkursus.
perlu membook dulukah atau menterjah mcm abg rambut ketak² tu kah?
tp rasanya perlu membook.
ingat tu bapak kau punye? nak dtg suka² hati?
hahaha.

sebenarnye.
excited.
bile ayah teringat nak tanye pasal tu pade anaknya ini.
ayah tak sabar nak bermenantu ya?
kakakakak.
sabar.
anakmu ini sedang mensediakan diri fizikal dan mentalnya.
sabar ye.
adei, banyak sangat pekerjaan yg perlu disetelkan.
at the moment, sedang menghabiskan kelas.
kelas memandu.
haha.
kasihan.
dah tua bangke cenggini baru tersedar nak berlesen.
okei².
takmau serabutkan kepala.
aku setelkan yg mane perlu je dulu.
tak mahu aku kerana satu soklan tu buat aku tak tido malam.
aku perlu bangun awal esok oke?
haish.
dah².
zzzz..

eh, sebelum terlupa.
gudnite sume.
semoga Allah mengampunkan dosa² kita semua.
dan ketahuilah, secara peribadinya, aku juga telah memaafkan sekalian manusia yg pernah atau tak pernah aku kenali.
mana tahu, ade salah dan silap antara kita.
bukan semua orang sukakan kita.
tak apa.
terima saja.
dan semoga esok diberikan lagi peluang untuk kita bernafas, menghambakan diri padaNya.
aminnn..

syukran Ya Allah.
di atas nikmat rindu, sedih, hampa, sakit, duka dan gembira yang Engkau kurniakan pada hambaMu ini.
aku percaya, disebalik semua, terselit hikmahNya.
syukran, syukran, syukran.
alhamdulillah.

oke.
done.
hati sudah lega.
buley tido dengan lena.
:))
salam.

3 bebelan:

Azma Alina said...

pi daftar nama dlu ja.. then dia bg la slot utk kursus tu. 2hari ja.. slalunya sabtu ahad, then selesai la.. dapat sijil. hehe

Jaslin Jamaludin said...

eh².
pesanan dr org yg berpengalaman.
hee.
azma, u pi area mane punye?
kalau dekat² shah alam, petaling jaya, kite nak.
:))

Jaslin Jamaludin said...

pi daftar nama dulu pehtu, ari sabtu ahad tu terus pi je ke kelas tu eh?