Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 12, 2010

Lulus Part I.

kenapa part I?
sbb aku baru lulus JPJ motor..
hahahahah..
kesian aku..
malang.
dulu takmau amik lesen..
skng rasekannn!
ketaq lutut tak hengat pagi td..
tp atas semanga yg diberikan dan doa² yg mustajab, dpt gak aku melintas titi tuh..
laleng ckp tu baru titi tu, belum titian siratulmustaqim lagik..
haha..
lawak lah laleng..
love youu!

seronok sgt tadi.
bukan sbb lulus saje.
tapi rase mcm dah lepas satu azab dan aku dah bersedia ke azab lain pulak..
haha..
pasni lesen kete lak..
apekehei nye kau kena amik sume nih?
hmm..
takpe..
laleng ckp..
untuk kegunaan masa depan kitorang jugak..
love you again laleng!
i've been influenced so much by you syg.
tenkiu kerana memikirkan jugak walau sekelumit bout our mase depan.

ngee.

pasni if lulus part II, buley la pergi berkursus same² ye laleng.
sekali dalam hidup.
i wanna do that with you.
yeahh!
love you lagik! ♥

tadi, ade uncle kat situ yg ajak berbual.
tataw kenapa aku pi berbual dgn dia.
sbb dier nmpk sweet kot.
hee.
dia dah 70 yo oke.
tapi masih kuat mengajar kat situ.
haiyaa..
uncle apa makan ha?
daging pinky ka? nyummy!!
hahahaa..
yuck!

oke.
pastu.
seronok dan senang hati.
bile..
dier ckp dier seronok berbual dgn aku.
mcm anak dier je.
then, dier kate senang hati melihat wajahku.
rase nak melompat² tataw kenapa mase tu.
sama ada sbb lulus dgn cemerlang kah atau sbb dipuji sebegitu?
seronok sampai aku gi panggil dier 'daddy' sbb excited mcm anak dgn bapaknye.
dier yg suh.
begini ceritanya :

uncle : lu apa nama adik?
adik leen : nama leen.
uncle : apa?
adik leen : leen uncle, leeennn. (dengan sopan lah oke)
uncle : owh, leen ka? cantek², mcm lu jugak cantek.
adik leen : ngeeee. (aku tataw nk wat reaksi apa, malu ada, gedik pun ada. hahaa.)
uncle : umo belapa?
adik leen : suda 23 uncle.
uncle : waa.. lu nmpk sgt muda lo. tak mcm 23. buley jadik uncle punya anak? no. 3 punya? lu mau ka?
adik leen : mau.. mau.. (angpow lai lai uncleee.)
uncle : oke, u panggil uncle 'daddy' sikalang.
adik leen : daddyyyyy.. (gedik gila, sumpah korang tak sanggup dengar tadi, hahaha!)

seriyes aku tataw nk bereaksi seperti apa.
sbb..
ade satu passenger lain lagik kat dlm tu.
dan dier asek berbual dgn aku je, kesian lak dgn yg sorang lagi tu.
aku pun senyap je la lepas tu.
biar dier berburak dgn yg lagik sorang tu pulak.
ehh.. apekah motif kau menceritakan hal ini di sini leen?
hahahaha.. saje jee..
sbb..
rase teruja sgt..
tak penah org cakap dgn aku mcm tu..
laleng pun tak pernah ckp mcm tu..
kalau uncle ni muslim, muda, dan aku masih bujang.
aku rase tak mustahil aku buley cair dgn kate² dier..
ouff! nahh engkau, hamikkk!
haha..
taklaa..
kalau dier tua ke muda ke aku tunggu laleng aku jugak..
haish, kangen banget sama kamu dear..
:)) next month kite jumpe yeh? ♥

dah.
aku nak berFarmville pulak.
bile entah nak sampai rase fed-up aku dgn FV ni?
aku dah mule terasa penat nk berladang!!
oke.
tata.

0 bebelan: