huehehe.
aku kelihatan sgt gemok di depan cermin.
kalau bukan depan cermin aku lagi gemok.
adeila..
jenuh dah ni.
dr september lepas aku yer² diet tp turun alahaiii...
ciputttt jek! kene bersenam ke? aku skipping je ari² cukop x? ke kene jogging jugak??
aku malas lah!
aku tak suke jogging bersendirian.
aku perlukan teman.
sini ade budak² ketot je.
dorang lagik suke berbasikal.
berbasikal dgn basikal beroda 4.
dorang baru 4-5 tahun!
adeilaa.. makcik² pun sume sebok menguruskan umahtangge je.
(haa, sape kate org duk umah rilek²?? anda silap. aku bercakap dr pengalaman nih..)
tu lah, tiada geng nak buat kacau pagi² buta. aku tataw nk jogging dgn sapa. aku sgt suka bersukan! aku suka, betui! aku suke kuarkan peluh, asalkan ber'geng'. cemane?? haish..
aku skipping kat umah turun 2-3 kilo je.
tak puas ati betul aku. cehh!
oleh sbb itu, aku dah tukar jadual makan aku.
aku tak makan nasik dah.
lantak! aku mmg sgt merajuk.
aku makan sawi jek, senang bapak aku membela aku.
tu kalau lunch, aku meratah 3-4 ikat sawi time lunch.
korang sedap² makan ayam masak merah, sambal belacan, aku susah payah ikat perot!!
sgt tak adillll... huhh!
kalau agak² aku busan meratah sawi, aku ratah salad lak. ratah salad??
sgt pelik. sepatutnye makan salad je, salad tu mmg untuk di ratah cara makannya.
pehh.. sedap woo..
maceh buat laleng ku, sbb introduce kan sy dgn salad nih.
sblm ni harammm.. nak sentuh sayur pun sangatlah susah.
aku mmg tak suke sayur.
nanti kawen laleng buley berjimat..
sy makan salad je ari²..
mueheheh..
kalau makan kat luar aku siap pesan lagik."kak, tomyam pedas, takmau sayur oke?"
"baik dik", balas kakak cantek.
hahahaha..
tp skng aku dah gile sayur.
sayur pun tak gile cam aku.
aku sukee sgt makan salad dgn sos thousand island.
hari² aku menketedarah bende tu pun takpe.
kalau nak lagik sedap tambahlah sos.
wallaaa..
tibe² aku terasa lapar..
aku nk spagetiiiiiii..
uwahhhh...
nah, korang tgkla..
berselera ke tak?
see..
sedap weh..
ke tak sedap?
haha..
dalam gambar mmg la tak sedap..
cube kalau depan²..
mau termakan sekali pinggan gamaknye.
watla teh panas same, nk bagi kenyang.
kurang manis oke? tp kalau senyum manis gile takpe.
bukan secawan tapi se tupperware (bukan jenama sebenar).
kenyang gile!
(sedapkan hati je. aku tetap nk makan nasik jugak. uwahhhh!)
aku rase nk pi London aa weh.
kene bercuti untuk kurus bukan?
hmm..
sape nk ikut?
jum pi London Weight Magement.
wakakak.
tension kot.
aku dengar ramai je yg dah sedia kurus pi London tu.
watpe nk kurus kalau dh kurus?
membazir jek.
bak sini duit tuh, bg aku lak yg kurus!
(p/s : ditujukan khas buat kwn² mama aku) ngeee..
erm, takpe.
tunggu lagik 2 tahun eh.
aku pasti kurus.
sat je tuh, tunggu taw.
jum, pi ber Facebok lak.
aku nk wat keje sia².
nak berkebun.
gile sia².
wat keje budus, conduct arrow bodo suh wat keje, tp best.
wakakak.
tak caye jum main!
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






2 bebelan:
nampak cam sedap je jas! hehehe. yummy!
haa..
bukan nmpk je sedap, makan pun mmg sedap..
hee!
Post a Comment