Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 7, 2010

hati telah letih.

a'ah.
letih.
senang cakap peidap dah.
pikir mcm².
ape yg aku pikir aku pun tataw la.
haish.

ey, perlu ke mengharap kwn baik yg ala² baik dtg balik kat kite?
sedangkan skng ni entah dier dh lupe kite ke ape?
tu la.
baik ati sgt.
senang je org pijak pale yeh?
padan muke hang leen!
mencik².
kate kwn sampei mati.
ni aku tak mati lagik dh takmaw kwn ni nak aku mati dulu ke??
hahaha.

takpe².
susah nk puaskan ati org yg tak penah puas ati dgn kite neh.
kalau kau dah jumpe kwn baik baru, silekanlah.
aku pun ade ramaiiiii kwn baik baru.
yg terbaik dr ladang lagik u!!

kau yg tibe² wat hal, jgn nanti jumpe kau wat muke ketat lak depan aku.
aku paling tak suke org wat mogok muke depan aku.
kalau comel takpe.
tak comel simpan dulu dalam raga motor kau oke?

jgn risau.
saye tidak akan menyimpannya dlm hati.
letih.. letih..
berat lak tu (dosa).
aku mmg tak simpan dlm hati aa.
tapi hanye selepas aku tamat menulis entry ni oke?
haha.

jgn wat muke kelat² taw?
sume yg dulu² simpan wat hiasan kaca.
aku pun tataw nk simpan lagik ke tak perhiasan tu.
kalau kaca aku nk hempas je ke lantai biar berterabur.
buley kah?

adei.
kijam gile aku wat gitu yeh?
tak².
aku tak wat gitu.
abeh je aku menulis ni, anggap je sume dah aku buang.
yg buruk² sume buang.
tp kenangan dulu mane mungkin aku buang.
kan aku penah ckp, aku syg gile dgn hang.
aku mule² kenal kwn pun dgn hang.
cume ade lah org ketiga - keempat - kelima yg jadik batu api.. (sialan!)
nak wat cemane kan²?
hang lagik syg dorang dr aku.
uhuhh..
takmaw touching dah aih.
ni last la aku nk sedey pun.
pehni gasak kau lah.
haish.

tp aku harap someday kite akan menjadik lebih matang dan dapat melupakan sume yg terjadi ini dan memulakan hari yg baru dan memulakan persahabatan yg baru (yg lebih bersih) jauh dari anasir² tak gune tu.
kalau ade lagik anasir² tak gune tu kau jgn dtg kat aku.
aku tak suke!
jijik aku melihatnye.
pergi kau bermain musik di sana, wat ape kau menangis di sini hah??

haa..
tragis sungguh kisah.
adei.
aku ke yg menaip nih?
haha.
aku sgt berduka cita dgn diri aku yg bersikap kasar dan berkata² dgn agak sangat keterlaluan ni.
tp sebab berlembut lidah la suke sangat anasir² tu mencucuk² diri aku.
dan dirinya jua.
how touching!
huhh..

buanglah yg keruh, ambiklah yg jernih.
kalau sume yg jernih dah keruh.
takyah amik.
buang dlm lombong oke?

kenapa nak ade benci?
tak suke?
iri hati?
sedangkan ape milik aku milikmu jua?
buley lak camtu? leen, leennn..

tringat kot dulu.
kite mane de berkira sgt.
ape yg hang ada hang bg aku.
ape yg aku ada aku bg hang.
tak ke romantic kite dulu?
dulu la.
skng ni hang dah ade kwn baru.
sedih kot.
bile aku tolong 'kwn baik' aku skng.
sume jeles.
taw la kami kelihatan sgt ber chemistry.
tayah la jeles kutuk² kami dr belakang.
sungguh kurang sopan membuat cerita ntah apa² di belakang aku dan dia.
sedang kami hanye bercerita yg baik² saja tentang kamu??
berdosa tahu membuat pitnah.
kelak mulut kamu sume berbau busuk!
(kalau aku mengumpat dorang kat sini, mulut aku nanti akan berbau busuk jugak tak?)
kalau muke cantik, badan solid tp hati tak cantik, tak solid takde maknenye.
sesungguhnya sume itu hanya lah pinjaman Allah semata².
takde yg kekal.

dah².
hati aku mmg dah terlalu letih memikirkan masalah kecik ni.
takde hal la kalau taknak kwn.
cume sedikit terkesima, kwn yg dulu berjanji sumpah setia.
akhirnya??
hmm.
takpe.
aku bahagia dgn kwn² baik yg aku ade skng.
tak terasa kurang belas kasihan pun kalau hilang satu kwn baik (dulu la) mcm kau.
marilah kita menuju kejayaan.
eh..
marilah kita berbahagia di samping kwn² baru.
dan jgn ulangi perkara yg sama ya.
weehehehee..
kasar gile kah bahasa aku?
jgn risau.
dlm blog ni je aku gini.
di luar aku sgt² persis mcm tishu.
kalau tak takde la yg jatuh hati padaku.
aku berjiwa lembut, baik hati, supan santun, menjaga tatabahasa, menjaga hati blablabla.
aku tipu je.
hahahampa kena tipu.

tu letih pasai kwn.
ni pasai len lak.
pasai myspace, friendster, tagged dan yg sama waktu dgnnya.
apekah penangannya si facebook sampai aku jadik peidap ngan sume bende alah tu?
pelik.. pelik..
dulu aku gilakan myspace.
dah mcm diva kat sana.
haha.
skng dah suka Fb lak.
tataw napa.
samapi letih la nk melayan komen2 tak berasas lam mespes tu.
ade yg tanye soklan bodo, ada yg mmg bodo pi tanya soalan bodo.
ada yg takdak soklan nak tanye pi ada2kan soklan.
sungguh aku peidap lah!
last2 nanti aku close acc gak kang.
haa.
tapi..
emm..
di situ lah cinta berputik.
ecewahhh..
takpa2..
tu kita pikiaq len nanti.
(awat hodoh ngat aku ckp penang??)

dah².
sok luse lak menaip.
letih.
haish.
hari ni word of the day ade lah 'letih'.
sumenye letih la.
sampai aku rase maleh nk wat koje.
nak online je buley?

ayuh.
tido.
haha.
jumpe lagik di laen waktu dan ketika.
pada waktu dan masa yg bukan biasa.
sbb aku tulis mase aku bukan leen yg biasa.
tunggu je la bile mase aku bukan biase tu mmg aku gune bahasa yg bukan biasa bg aku.
haa.
dah.
sebelum melarat.
aku FULLSTOP.

0 bebelan: